Jak pracujeme

Realizace projektu tajného nákupu
Projekt má několik fází. Jeho náročnost je dána počtem a dislokací prověřovaných provozů, sledovanými okruhy, použitou technikou a agenturním know-how.

Fáze I. - příprava projektu
Nejdůležitější část, která probíhá v těsné spolupráci zadavatele a agentury. V první řadě je stanovení cíle, sestavení scénáře a dotazníku, označení etických zábran, časový harmonogram, vymezení nákladových položek, předložení ceny, podpis smlouvy, dále výběr a příprava tajných zákazníků. Následuje pilotní nákup.
Fáze II. – vlastní tajný nákup
Tajní zákazníci navštíví, zatelefonují nebo jiným způsobem (např. poštou, elektronickou poštou) kontaktují podnik (obchod, banku, úřad, restauraci, autoservis atd.), při čemž se chovají podle předem připraveného scénáře. Ihned po skončení návštěvy, ukončení kontaktu, vyplní tajný zákazník hodnotící list. Následuje kontrola předaných údajů pracovníkem agentury.
Fáze III. - vyhodnocení tajného nákupu a sestavení zprávy
S využitím firemního know-how agentura vyhotoví zprávu, kterou doplní grafy, popíše zjištěné skutečnosti, stanoví silné a slabé stránky. Dobrá zpráva doporučí kroky k nápravě zjištěných nedostatků.
Fáze IV. – prezentace výsledků zadavateli
Zpráva se předává v listinné podobě, na CD, osobní prezentací a stále více mezi klienty je požadováno on-line prostředí, kde se mohou o průběhu mystery shoppingu informovat průběžně 24 hodin denně.


Tvorba www stránek zdarma Webnode